Alla inlägg under november 2008

Av Maria - 30 november 2008 08:26

Idag så har jag tvättat.Medans jag var i tvättstugan så var Emilie så snäll och passa Casper medans jag sprang upp och ner:).Oxå hjälpte hon mig och plocka fram jul grejerna för det är ju första advent i dag.Tack så jätte mycket Emilie.Du är så snäll:).Och egentligen så skulle vi fara och stor handla i dag men Stefan fick fara ut och sanda,och klockan blev så mycket:).

Av Maria - 29 november 2008 11:14

Det blev ingen stor handling igår för Stefan hade så mycket jobb,oxå ville han åka upp till Indal och hämta skotern.Så idag är han ute och åker.Så vi skulle ta stor handlingen i morgon i stället.Men det gör inget:).

Casper har sovit bra i natt,han vaknade bara en gång:).Vilket var jätte skönt.Och vi får se vad kvällen har att bjuda på:).Nu ska jag fika lite.Och jag hoppas på en bra kväll:)Hej då!!!!!!!



Av Maria - 28 november 2008 07:25

Här kommer ett nytt kort på min lilla prins:)Väldigt fin i blått eller hur?

Av Maria - 28 november 2008 07:19

Det här är hunden som finns hos min farmor och han tycker jag mycket om,Melvin heter han:)

Av Maria - 28 november 2008 07:02

Trött idag Casper vaknade klockan 01.00 första gången och ville ha välling.Oxå klockan 05.00 vaknade han andra gången och då låg han och jollrade haha,sedan vid klockan 06.00 ville han ha välling igen,det var evigheter sedan han ville ha välling två gånger per natt,jaja hoppas det var en engångs företeelse.Sedan gick jag och väckte Eric för dom skulle ha något på skolan så han skulle upp tidigare,oxå for Stefan iväg på jobbet så jag pussade han hej då:).Senare idag när Stefan kommer hem från jobbet så ska vi iväg och stor handla,det lär ju vara mycket folk med tanke på att det är löning:).Haha jätte roligt,men det måste ju göras.Sedan så är det bara hem och laga mat,vi ska äta tacos i kväll.Mums:).Efter det så vet jag inte vad kvällen har att bjuda på:)Hoppas att Emilie kommer upp till oss en sväng i kväll för då blir Casper(Jonkas) jätte glad.Han tycker så mycket om Tant Emilie:)Hon gör mig så glad:).Ha en bra dag!!!!!!!

Av Maria - 27 november 2008 18:35

Idag har jag haft tvättstugan och städat lite:).Casper har blivit lite bättre :).Vilket är jätte skönt,han sov relativt bra i natt.Och han har ätit bra idag:).Nu ska jag kika lite på teven.

Av Maria - 26 november 2008 10:05

Casper har sovit jätte dåligt i natt,för han är lite förkyld,han vaknade klockan 02.00 och då fick han alvedon och lite välling.Och medans han fick välling så somnade han,så då gick jag och la han i sängen.Så idag blir det att bara ta det lungt och vara hemma.Så han blir frisk någon gång.För det är himla jobbigt när dom är sjuk.:(Nu ska jag äta lite frukost:).Ha en bra dag!!!!!

Av Maria - 25 november 2008 09:58

Var jag och Casper på Kyrkis med Helene och Elton:)Casper är inge vidare pigg han har ätit dåligt idag och sovit dåligt.Oxå fick Casper bada på kvällen.Vilket han tycker är jätte roligt.Oxå var tant Emilie upp till oss en sväng vi satt och spela lite kort och Stefan gick till Johan och spela guitar hero.Sedan så var det dax å sova.:)SOV SÅ GOTT OCH DRÖM SÖTT!!!!:)

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du denna blogg?
 Flera gånger per dag
 Första gången jag är här
 Mer än en gång i veckan
 En gång per dag
 En gång i månaden

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards