Alla inlägg under november 2008

Av Maria - 24 november 2008 08:20

Här kommer en bild på Caspers mamma och Casper.När han får mat:)

Av Maria - 24 november 2008 08:16

Det blåser idag oxå:(.Har ont i halsen,jag hoppas att det går över har inte tid att vara förkyld.Har inga planer för idag eftersom att det e sånt jäkla väder ute:(.Ha en bra dag:)Hej svejs!!!!

Av Maria - 23 november 2008 08:13

Idag blåser det fan ute rent sagt.Gjorde inget speciellt idag men på kvällskvisten var vi ner till Majsan å Rickard för Majsan fyller år.Vi fick smörgås tårta å kakor:).

Av Maria - 22 november 2008 08:07

Tvättstugan idag.Oxå måste jag fara å handla för vi får middags främmande.Tant Emilie och Johan kommer vi ska äta tacos mums mums.Sedan gick Stefan och Johan,dom skulle spela guitar hero.Jag och Emilie satt och spela kort:).

Av Maria - 21 november 2008 08:02

Gjorde inget speciellt idag.Jag bara väntade på att min syster och Albin och Milton skule komma.

Av Maria - 20 november 2008 08:38

Klev upp tidigt i morse och skickade iväg Eric på skolan.Sedan satte jag mig vid datorn och skrev lite:).Så idag blir det nog att vara hemma skulle egentligen gå på Kyrkis idag men det tror jag att jag struntar i.För eventuellt så kommer min syster med hennes två barn och hälsa på.Vi hade jätte trevligt på partyt igår,men det var synd att så många avbokade.Men det kanske kommer flera nästa gång,för jag och Emilie ska ha ett tupperwear party i Januari.Och i kväll så ska jag å älsklingen fara å handla efter att vi har skjutsat Eric på scouterna.

Av Maria - 19 november 2008 15:00

Här kommer det ett kort på Min lilla Prins när han är bara några timmar gammal:)

Av Maria - 19 november 2008 14:52

Klev upp todigt i morse och bakade en citron paj tills i kväll,då det blir tupperwear party.Det ska bli roligt:).Oxå dammsög jag av en sväng så inte damm råtterna anfaller:).Sedan var jag och Casper iväg och tittade på församlingsgården uppe vid Sköns Kyrka så jag vet vart det är.När det e dax för dop:).Jag hoppas att det kommer mycket folk:) i kväll.

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du denna blogg?
 Flera gånger per dag
 Första gången jag är här
 Mer än en gång i veckan
 En gång per dag
 En gång i månaden

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards