Direktlänk till inlägg 13 maj 2009

Länge sedan!!!

Av Maria - 13 maj 2009 13:22

Nu kommer det äntligen ett nytt inlägg=)för det var jätte länge sedan jag bloggade sist.Jag har väl helt enkelt bara varit lat=).I morse ringde Morfar Arne hit och frågade om vi skulle vara hemma för han och Bibbi(Mormor) skulle komma hit och hälsa på lilla Nisse som dom bruka kalla Casper=),så strax efter klockan 11.00 så kom dom hit och fikade med oss,dom hade med sig grod bakelser och kräm bullar mumsfilibaba.Och vid 11.30 cirka så kom Pappa Stefan hem på lunch sedan for han igen,tillbaka till skolan.Han håller ju på att ta CE-kortet han e så duktig så:) mitt lilla vacker öga:)Sen så skickade jag ett sms till Majsan min bästa kompis om hon ville komma hit ikväll och se Grey`s Anatomy med mig så hon skulle göra det,men hon skulle nog komma lite tidigare.Hon skulle bara plocka ihop lite hemma först=)det ska bli så roligt med lite sällskap=)

Casper ligger och sover nu så jag tänkte passa på och skriva lite=)och lägga in lite bilder=)igår så var vi ner på Kyrkis en sväng,och det var lika trevligt som alltid=)

Till helgen så ska jag och Casper åka till Indal för Stefan ska iväg med Peter och fiska,så han kommer hem på söndags kväll,så då tänkte vi passa på att åka dit och bli lite bortskämd=),så vi tänkte sova över där tills på Söndag kväll.Mysa lite och äta massa gott=) Har beställt Spagetti och köttfärssås tills på Lördag,jag bara älskar Pappas goda köttfärssås=)får se vad vi får för gott på Söndag=)

Och Grattis till Majan ännu en gång som klarade MC teorin igår=)

Ha en bra dag allihopa  Kram kram=)

 
 
Majsan

Majsan

13 maj 2009 15:58

Va söt du är gumman =) Syns om nån timme.. ska plantera lite blommor i trädgården nu medans de e regnfritt =)
Kram kram

http://lapoohnani.spaces.live.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 31 juli 2009 11:34

Hej allesammans!   Nu tar jag steget och flyttar min bloggverksamhet till blogg.se istället!   Ni hittar nu mej på Caspersmor.blogg.se, Välkomna dit! Mvh Maria ...

Av Maria - 23 juli 2009 21:25

Casper sitter och leker på gården.

Av Maria - 23 juli 2009 21:23

Stella och Casper.

Av Maria - 23 juli 2009 21:01

Nu var det väldigt länge sedan jag bloggade:),men det har inte blivit bara.Jag har väl inte orkat heller:)Idag så har jag väl inte gjort så himla mycket,för det har ju inte varit så bra väder heller till att göra något.Men jag har fått undan lite tvä...

Av Maria - 15 juni 2009 13:40

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du denna blogg?
 Flera gånger per dag
 Första gången jag är här
 Mer än en gång i veckan
 En gång per dag
 En gång i månaden

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards