Alla inlägg den 1 april 2009

Av Maria - 1 april 2009 20:54

I morse vaknade Casper tidigt, klockan var före 06.00 så då var det bara att kliva upp å göra välling,och lill hjärta for iväg på sin praktik=).Och klockan 08.00 ringde jag läkarstationen angående Casper så jag fick en tid där klockan 13.30 och det visade sig vara dubbel sidig öroninflamation,så det blev en penecillin kur på fem dagar.Men det är inte det lättaste att få i honom det,för hälften kommer utanför.Han fick den vanligaste penecillinen Kåvepenin.Men i morgon när jag ska till BVC på 10 månaders bedömmning så ska jag höra med dom,hur man får i honom det för det går ju inte.Oxå fick jag höra att det finns penecillin med jordgubbssmak,att jag inte fick det då i sånna fall.För det hade han ju gillat skarpt:)Och på förmiddagen klockan 10.30 så var det dax för återbesök hos sjukgymnasten på Barnkliniken,och allt var så bra så,hon berömde han jätte mycket.För att han hade blivit så duktig=)så det var ju skönt att höra.Men hoppas att min lilla prins blir bättre snart,men han är ju otroligt snäll ändå för att ha öroninflamation.Mammas lilla go skit=)Slut för idag


                           Hej då!!!!!!!

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du denna blogg?
 Flera gånger per dag
 Första gången jag är här
 Mer än en gång i veckan
 En gång per dag
 En gång i månaden

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards