Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Maria - 22 mars 2009 13:33

Vaknade klockan 07.30 i morse av att Casper gnällde,fick lite välling.Men han var fortfarade lite gnällig,men det kan ju bero på att han har haft feber i tre dagar nu:(.Han har haft mellan 38-39 graders feber oxå är han lite snorig,men det e ju inte så konstigt för både Stefan å jag har ju varit lite krasslig.Och nu ligger prinsen och sover,men han vaknar nog snart nu.För det börjar närma sig lite mat:).Medans Casper har sovit så har jag dammsugit och torkat golven,oxå dammtorkade jag lite grann.Och om ett tag så kommer Jessica och Isac hit på en fika,ska bli roligt:).

Igår så var vi till Emilie och Johan,vi hade premiärs grillningen igår.Så vi satt hos dom och käkade,även Tobbe och Frida skulle käka med oss.Det var väldigt trevligt.Sedan vid 20.30 så gick jag hem med Casper för han var så himla trött,han somnade på 2 sekunder.Men han vaknade klockan 02.30 å ville ha lite välling för han åt så lite på kvällen så han var jätte hungrig då:).Nu ska jag titta till lill Jonkas,men ha en bra dag:)På återseende!!!!

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du denna blogg?
 Flera gånger per dag
 Första gången jag är här
 Mer än en gång i veckan
 En gång per dag
 En gång i månaden

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards