Alla inlägg den 30 mars 2009

Av Maria - 30 mars 2009 20:31

Casper har sovit lite oroligt inatt,men det beror på att han är så snorig.Det bara rinner ur näsan på honom(Lill Stackarn),men han sov till 07.15 i varje fall.Han hade nog sovit längre om det inte hade varit för min mobil ,som jag hade ställt på alarm för att jag skulle kliva upp med Eric.Men jag hörde den inte på en gång så då vaknade Casper.Annars har vi inte gjort så mycket idag,bara varit hemma och myst.Suttit och lekt på Caspers gummi matta,å han har ålat sig fram till saker som har åkt eller rullat iväg.Sen till middag så blev det stuvade makaroner och köttbullar:)Casper fick kalopps och potatis å morötter som han tyckte jätte mycket om:) å nu till kvällen fick han gröt.Så nu ligger min lilla prins och sover:)förhoppningsvis för natten:)för han var dödstrött för han hade inte sovit sedan förmiddagen idag ,så då kan ni tänka er var trött han var:)Ha en bra kväll!!! Tjing

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du denna blogg?
 Flera gånger per dag
 Första gången jag är här
 Mer än en gång i veckan
 En gång per dag
 En gång i månaden

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards