Alla inlägg den 19 december 2008

Av Maria - 19 december 2008 23:53

Jag gav Casper mat klockan 20.00,sedan somnade han för han va så himla trött:).Han började att gnälla klockan 18.30 redan men jag tänkte att han skulle vara vaken:).Och det var han:).Och han sover fortfarande men det har varit lite gnäll,troligtvis lite magknip.Och Emilie var här en sväng så vi spelade lite skipbo.Och mitt hjärta tog med sig Erics playstation och gick ner till Ingalill å spela lite guitar hero,det tycker han e jätte roligt:).I morgon ska vi till Johan och Emilie för Johan fyller år:).Ska snart gå å lägga mig nu:) å hoppas att Casper sover tills i morgon bitti:).

Av Maria - 19 december 2008 18:51

I dag var Casper och jag till Birsta å handlade julklappar,var där till klockan 10.00 å då var det inte så mycket folk.Jag mötte upp Ann å Lucas utanför cafe charm.När vi gick ut igen vid 11.00 tiden så var parkeringen smock full,folk är alldeles galna innan Jul.Sedan klockan 12.00 gick vi till donken så Casper å Lucas fick i sig lite mat,Casper fick gröt.Efter dom hade ätit så gick vi å beställde mat,jag beställde lilla menyn,mmm gott var det.Har inte ätit på donken på evigheter:).Så nu är det väl bara julmaten som ska in handlas:).

Casper sov hela natten i natt,ända till klockan 07.45,han sov i nästan tolv timmar:).Så då när han vaknade var han så sugen på lite välling:).Han har inte sovit så här bra på länge:).Hoppas att det fortsätter så:).Nu blev jag så sugen på kaffe,så jag ska sätta på hurran:)   Tjo!!!!

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du denna blogg?
 Flera gånger per dag
 Första gången jag är här
 Mer än en gång i veckan
 En gång per dag
 En gång i månaden

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards