Alla inlägg den 21 december 2008

Av Maria - 21 december 2008 20:28

Det har inte blivit så mycket gjort idag,men Stefan har varit ute och åkt skoter med Peter:).Och nu ligger älsklingen och sover för han måsta väl ut och skotta inatt(stackarn),för det bara vräker ner.Och Casper ligger och sover:),natten som var vaknade Casper och ville ha mat för han var inte nöjd med tutten.Ska bli spännande och se hur det bli inatt:).

Jag och Casper ha haft främmande idag,Ville och Ingalill kom upp en sväng mitt på dan oxå i kväll ha Pappa och Bibbi varit här.Dom hade varit och köpt en fäll åt Casper,som han redan har legat på.Den tyckte Casper var jätte mysig:).Oxå fick jag min julklapp redan:),pengar och det var bra:).Och Eric skulle oxå få en men den skulle han få sedan:).I morgon ska jag städa och tvätta innan jul,så det är fint på Julafton:).Ha entrevlig fjärde advent:)

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du denna blogg?
 Flera gånger per dag
 Första gången jag är här
 Mer än en gång i veckan
 En gång per dag
 En gång i månaden

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards