Alla inlägg den 23 december 2008

Av Maria - 23 december 2008 20:53

Casper sov till 09.30 idag,efter en stund när Casper hade vaknat till så var det dax för lite välling:).Sedan for jag,Tant Emilie och Casper och storhandlade men först så skulle vi fixa lite julklappar,men efter det så for vi till Willys i Skönsberg och storhandlade.Och det var inte så mycket folk där som jag hade trott:).För folk har varit alldeles galna innan Jul:).Efter det for vi hem och jag packade upp alla varor.Och Emilie gick hem till sig och pyntade sin julgran som min älskling hade fixat åt henne:).Oxå kom Elin och Harry,dom hämtade tupperwear grejorna oxå kom Christoffer och hämtade deras julklappar och han lämnade julklappar till Casper och Eric:).Efter det så blev det Finsta Kiosken för vi orkade inte laga någon mat för det hade varit så mycket idag. Tjingeling på er!!!!!

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du denna blogg?
 Flera gånger per dag
 Första gången jag är här
 Mer än en gång i veckan
 En gång per dag
 En gång i månaden

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards