Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Maria - 3 januari 2009 23:35

I går så åkte Stefan till Vemdalen med Andreas och åkte skoter.Och jag,Eric och Casper var hemma och gjorde inget speciellt.Oxå fick Casper en tand i går:),så det är därför han har varit lite kinkig.Samma sak idag så har han varit lite gnällig, oxå nu i kväll så vill han inte somna riktigt, men det beror ju på tanden så det är inte så konstigt.Så klockan 23.00 somnade han efter han hade fått välling:)och Tant Emilie har varit en stund här med mig i kväll för Stefan gick ner till Johan och spela guitar hero.För det är så tråkigt att sitta hemma själv,så jag och Emilie har spelat lite kort som vi alltid gör när hon är här:).I morgon är det tvättstugan som gäller mellan 12-17 för det blir ju så mycket tvätt.Jag tycker inte jag gör något annat än och tvätta:).Ska slappa lite nu framför teven innan det är dax för sängen:). Caio

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du denna blogg?
 Flera gånger per dag
 Första gången jag är här
 Mer än en gång i veckan
 En gång per dag
 En gång i månaden

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards