Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Maria - 14 januari 2009 08:35

Nu är det dax att skärpa sig ,har inte blogga på hur länge som helst,jag skulle skämmas:).Har precis givit Casper välling så nu sover han,han sov ända till klockan 06.30 i morse,skönt:).Det kan bero på att han fick mer välling igår kväll:)Jag gjorde i ordning 250 ml å han åt upp nästan alltihopa,lika mycket fick han i morse,och då åt han upp alltihopa:).Jag ska göra lika mycket i kväll när han får natt vällingen:)Han börjar ju bli så stor nu så han kräver mer mat:).Undrar hur mycket han väger nu,har inte vägt å mätt han sedan 11 December så det är ett tag sedan:)Och igår plockade vi undan sista jul grejorna och dan före det så putsade jag alla fönster och bytte gardiner:) så nu är det som vanligt igen:)I dag ska jag hjälpa Emilie att bära ner tvätt korgen:).Det gör jag så gärna med tanke på att du har hjälpt mig så mycket med Casper:).Oxå var jag ju på Kyrkis igår,det var lika roligt som vanligt.Det var synd att inte Frida hade tid å att Helene inte var hemma annars hade dom nog följt med,men hoppas dom kan i morgon.Det skulle vara jätte roligt om alla gick tillsammans.Om Frida och Helene se det här kan ni väl höra av er i morgon förmiddag om ni vill gå tillsammans med mig på Kyrkis.Tänkte jag skulle lägga in lite nya bilder ,få se om det blir idag eller så ska jag göra det i morrn!!!  See You All!!!!=)

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du denna blogg?
 Flera gånger per dag
 Första gången jag är här
 Mer än en gång i veckan
 En gång per dag
 En gång i månaden

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards