Alla inlägg den 30 januari 2009

Av Maria - 30 januari 2009 21:08

Här kommer det ett till inlägg,har nog lite att göra nu en Casper har somnat å fått sin natt välling,får se hur han sover inatt med tanke på att det är ett nytt ställe för han:).Men han somnade på två minuter om det var ens det:),han har ju sovit så dåligt idag så förhoppningsvis så sover han länge om jag har riktigt tur:),och ikväll när vi skulle kvälls fika så hade pappa köpt semlor så vi åt det,hur gott som helst:)å innan Casper skulle få sin välling så var tutten bara borta både Pappa å jag sökte förtvivlat efter den efter många om å men hittade vi den bredvid soffan.Det var en jäkla tur.För en natt utan tutte hade nog inte gått:)

Av Maria - 30 januari 2009 19:17

Nu sitter jag och Casper uppe i Indal hos Morfar Arne,för min älskling har åkt iväg till en friluftsstuga ovanför Stöde.Med Peter och ska vara där hela helgen tills på Söndag:),och vi ska vara här tills på Söndag:).Så skönt att komma hemifrån ett tag.För man sitter bara hemma annars:).Har nästan nyss kommit hem har varit och hälsat på Gunnel och Göte.Var trevligt satt och fika och satt å surra:).Och i morgon så ska vi nog åka till Moster Eva och häla på kusinerna:)ska bli roligt för det var ett tag sedan jag/vi var där och hälsa på:).Eller om det blir en sväng bort till Kristina så vi tar oss en promenad:).Men vi får se vad det blir:).Jag får berätta mera i morrn oxå tänkte jag ta lite bilder som jag lägger ut på bloggen när jag kommer hem:) Hare gott!!! Kramis

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du denna blogg?
 Flera gånger per dag
 Första gången jag är här
 Mer än en gång i veckan
 En gång per dag
 En gång i månaden

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards