Alla inlägg den 8 januari 2009

Av Maria - 8 januari 2009 17:50

Klev upp klockan 08.30 idag,för Casper vaknade då.Han sov hela natten:) inatt.Och då gjorde jag välling åt han, sedan tog jag och klädde på han för vi skulle gå på affären och handla lite:),det var så skönt att komma ut i friska luften:).Efter vi hade varit där så dammsög jag och torkade alla golv,det var behövligt.Jag begriper inte vad allt damm kommer i från för Stefan dammsög bara häromdan:).Efter det satt jag mig i soffan en stund och kollade på teve med Casper:).Vi kollade på barnprogram:).Sedan så skalade jag potatis och morötter,det blev hemma gjord potatismos och varmkorv:) idag till middag.I morgon så ska jag till sjukhuset och jag hoppas att Emilie har lust att följa med,men vi får väl se.Det var  ju ganska så tidigt vi skulle vara där klockan 10.30:) och nästa vecka på Tisdag så börjar Kyrkis igen,ska bli roligt att gå dit igen för det var ju ett tag sedan oxå har jag ju något att göra.

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du denna blogg?
 Flera gånger per dag
 Första gången jag är här
 Mer än en gång i veckan
 En gång per dag
 En gång i månaden

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards