Alla inlägg under december 2008

Av Maria - 14 december 2008 15:32

Av Maria - 14 december 2008 10:40

Sov till klockan 11.00 idag,det var jätte skönt och välbehövligt:).Sedan så gjorde vi inte något speciellt.Men Stefan for och jobbade klockan 12.00-16.00.Sedan åt vi en god middag,kallops och potatis mumsigt:).Och Eric for å badade på Alnöbadet med scouterna:).Tack Emilie för det fina kortet på Casper som du har lagt in,jätte fint:).

Av Maria - 13 december 2008 09:38

Ja idag har vi ju haft dop på Casper:).Det var jätte fint:).Och Casper var jätte glad:).Men det är han ju jämnt:).Dom som var på dopet var Mormor,Morfar,Farmor,Farfar,Bror,Ingegerd,Farbror,
Moster,Patrik,Kusinerna,Morbror,Johan,Emilie och Mamma,Pappa och Brorsan förstås sedan blev det fika efteråt,tårta och kakor,kaffe.Sedan var det städning och undan plockning.Ett tack till Emilie och Johan som hjälpte oss:).Efteråt var jag ganska trött men Stefan var nog ännu tröttare som hade jobbat. Hej Hopp!!!!!

Av Maria - 12 december 2008 23:18

For till Birsta med Emilie för att jag skulle hitta en tröja åt mig å Stefan ville ha en skjorta.Åt Stefan hittade vi en skjorta, men åt mig var det svårt att hitta något.Det blev ju så stressigt kom ju dit så sent.Men men jag får ta en annan tröja.Det är inte hela världen.Huvudsaken var att jag hittade en skjorta till Stefan,den var jätte fin tycker jag i varje fall:).Sedan for vi hem för jag skulle göra tårtorna tills i morgon,då vi ska ha dop:).Och Casper var lite kinkig medans jag gjorde tårtorna,men han sover nu i varje fall.Han fick somna i min famn,så mysigt så:)Oxå packade jag kläder till Casper som han ska ha på sig efter dopet i morgon.Och älsklingen har fått farit iväg och skotta igen,tycker så synd om han.För han har inte fått sovit just nått idag.Så han är jävligt trött nu kan jag tänka mig.Hoppas att han får komma hem snart så han får sova ut i morgon,så han är pigg på dopet i morgon.Nu ska jag sätta mig framför teven en stund och varva ner lite,sedan blir det sängen,kommer en dag i morgon oxå.     Suss gott:) 

Av Maria - 12 december 2008 08:26

Sov till 07.15 idag,efter det så dammsög jag och torkade golven så det är fint inför helgen:).Efter det satt jag på perkulatorn så jag fick mig lite kaffe:).Sen ville Casper ha lite mat:).Och älsklingen min jobbar som vanligt,skottar snö.Dom ringde cirka klockan 00.00 tror jag att det var,så det var bara för Stefan att kliva upp,det blev inte mycket sömn för han inte:(.Han hann inte mer än och lägga sig i sängen,förrän dom ringde ut han.Han har snart skottat i tolv timmar (hua ligen).Och idag tänkte jag laga lasagne till middag,mums det:).Ska ta lite mer kaffe nu och en cigg på det:).Hare gött!!!!!     Klockan är nu 10.40    Hej Svejs:)

Av Maria - 11 december 2008 18:56

Vaknade klockan 09.00 av att telefon ringde.Sedan så vaknade lilla Casper:).Så fick han lite mat sedan for vi in till stan.Gick på Försäkringskassan och pratade med dom och fyllde i papper oxå drog dom ut ett papper till Stefan.Som han ska fylla i:).Efter det for vi en sväng på Ica Maxi och handlade lite till middagen.Sen for vi hem och fikade lite,sedan så var det dags för ett ytliggare Bvc besök,vägning och mätning.Casper väger nu 7570 gram och är 70 cm lång.Stor kille nu:).Oxå lyssnade doktorn på lungorna och kollade hals och öron.För han hardragit sig i örat så jag trodde det var något,men det var inget.Casper är frisk som en nötkärna:)så det var skönt att höra:)Nu ska jag mysa lite framför teven med Casper:)Ha en trevlig kväll!!!!!!  Höres!!  Hej Hej

Av Maria - 10 december 2008 22:29

I morse kom Emilie upp och åt frukost med mig sedan vid lunch tid så skjutsade jag henne till tandläkaren sedan for vi hem för jag hade tvättstugan och Emilie passade Casper medans,hon e snäll Emilie.Ställer upp på mig väldigt mycket.Efter det for jag,Emilie och Casper till Sköns Kyrka och provade dop klänningen,och den passade som tur var.Efter det var det dags för ett BVC besök.Träffade tandhygenisten som pratade om att det är viktigt att borsta tänder,men det vet väl alla redan:).Oxå klippte Emilie min lugg:).Nu e det sängdags men först borsta tänderna:)Sov så gott!!!

Av Maria - 9 december 2008 19:40

Casper sov ända till klockan halv tio i morse:).Gud så skönt det var med sov morgon:).Efter att jag ätit lite frukost så for jag till Barnens Hus och lämnade tillbaka Caspers mobil som han har ovanför sin säng.Sen var jag på willys och shoppade inför dopet som vi ska ha på Lördag:).

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du denna blogg?
 Flera gånger per dag
 Första gången jag är här
 Mer än en gång i veckan
 En gång per dag
 En gång i månaden

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards