Alla inlägg under december 2008

Av Maria - 8 december 2008 16:34

Klev upp tidigt i morse,skickade iväg Eric på skolan.Och satt på en panna kaffe medans den puttrade så ringde jag till församlingsgården i Skön, för jag ska dit och prova dop klänning som jag ska få låna:) till dopet på lördag:).Sedan har jag haft främmande typ hela dagen.Annelie,Jessica,mamma(mormor),Göte,Elin och lilla Harry. vilket var roligt för det var ett tag sedan Casper,Harry och vi träffades:).Och nu är lill hjärta mitt ute och skottar här utanför,han är duktig min älskling:) en riktig handyman:).Och i morgon blir det ingen kyrkis ,för det är stängt denna vecka men öppnar igen veckan efter och då på Tisdag bjuder dom på tomtegröt och en smörgås,muummmssss:).Ska kila nu:) Men ha en fortsatt trevlig kväll:))

Av Maria - 7 december 2008 21:08

Det blev inte så mycket gjort idag.För Caspers morfar,(mormor)Bibbi och morbror kom och hälsade på idag,för dom hade inte varit här på så länge,vilket är jätte tråkigt.Så vi fikade, satt och pratade:).Och Casper blev glad när dom kom:).Sedan har jag inte så mycket mera att berätta.Nu ska jag gå och lägga mig.Sov gott:).

Av Maria - 6 december 2008 12:07

Klev upp tidigt.Gav Casper mat och sedan gjorde vi oss klar.Vi tog en promenad till Caspers farmor och farfar för det var ett tag sedan vi var där,och hälsade på.Vi var där ett bra tag:),jag gjorde i ordning välling när vi var där som Casper fick och då somnade han i mon famn.För Casper pratar så när han kommer dit så han blir alldeles trött av allt prat:).Sedan så tog vi en promenad hem igen.Efter middagen så for jag och hämtade panda grejorna för dom hade kommit så då höll vi på med de på kvällskvisten:)Kaffedax:).Hej hej!!!

Av Maria - 5 december 2008 08:05

Ska tvätta idag 12-17 oxå tänkte jag städa för det se ut som ett bomb nedslag här.Så att det är fint tills älsklingen kommer hem efter jobbet idag:).Sedan så blev jag bjuden på fika inne hos grannen (Annelie),men det blir efter hon ha vilat ett tag för hon hade lite ont i nacken idag.Nu ska jag plocka undan lite tvätt,som jag tvättade igår.Jag fick tvätta två maskiner med Emilie.Det tackar jag för,då slipper jag tvätta så mycket idag:)Ha en fortsatt trevlig dag:)Hej hej

Av Maria - 4 december 2008 08:01

Det blev ju kyrkis idag då:)och Emilie följde med det var roligt:)men det var ju synd att hon inte hann fika.Men det blir ju flera gånger.Oxå kom ju prästen och pratade om dopet,vilka psalmer vi skulle ha osv.

Av Maria - 3 december 2008 17:22

Casper och jag har varit hos Emilie hela dagen, för Stefan har jobbat natten så jag tyckte att han skulle få sova i ett par timmar i varje fall:).Så vi har spelat lite kort varit ute på en promenad oxå har vi suttit å surrat lite.Och vi tog och knäppte lite kort på Casper som jag tänkte framkalla så småningom,det blev jätte fina kort:).Sedan så i morgon blir det kyrkis och då ska Emilie följa med ,för så småningom så ska hon gå dit oxå med sin lilla bebis:).Nu är det dax för teven!!!!!

Av Maria - 2 december 2008 18:08

Idag har jag och Casper varit på kyrkis igen:).Det var mycket folk där idag:)vilket var jätte trevligt.Oxå har Caspers mormor varit här och hon hade varit och köpt en matstol till Casper,och det var jätte snällt av henne:).Tack så jätte mycket.

Casper har börjat att få lite av en annan välling(mild havre välling)och det funkar bra, men jag blandar ut den med baby semp så att han vänjer sig.Men så småningom så får han bara havre välling.Och prästen som ska döpa Casper,ringde igår och han ska komma hit på torsdag för att prata om dopet,och även Caspers gudmor(Yvonne) kommer då:).Nu ska jag titta lite på teven:) medans Casper sover en liten stund.

Av Maria - 1 december 2008 18:05

Idag har jag och Casper varit och stor handlat.Efter det så dammsög jag och torkade golven vilket var välbehövligt:).Sedan var det dags att laga lite mat,det blev pärstampa och varmkorv mums:).Nu ska jag fortsätta att se glamour som jag ser varje dag:).Ha en fortsatt trevlig kväll:)

Presentation

Omröstning

Hur ofta besöker du denna blogg?
 Flera gånger per dag
 Första gången jag är här
 Mer än en gång i veckan
 En gång per dag
 En gång i månaden

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards